عارفانه ها

گزیده سخنرانی های مذهبی

عارفانه ها

گزیده سخنرانی های مذهبی

 

 


دریافت

#سخنران استاد قاسمیان در بالا

گزیده جلسه هشتاد چاشت معرفت

و اما از استاد طاهر زاده هم متنی بخوانیم:

استاد طاهر زاده

«وَ مُطیعُ مَنْ اطاعَنی»؛ الله اکبر! خیلى عجیب است، خداوند مى فرماید:

 در این ماه بدانید که من اطاعت مى کنم از کسى که از من پیروى کند. ببینید مشکل چقدر عجیب حل مى شود. مگر ما گاهى نمى خواهیم از شرّ یک مشکل یا از یک فساد اخلاقى و از وسوسه هاى آزاردهنده، راحت شویم؟

 مى فرماید: این ماه آن زمانى است که اگر یاد مرا در قلبت زنده کنى و از من اطاعت کنى، آن وقت هر چه بخواهى، من از تو اطاعت مى کنم و هر چه بخواهى به تومى دهم. یعنى از دریچه رجبى شدن، مى شود حوائجى را که خداوند حاضر و مایل است به ما بدهد، به ما بدهد. یعنى بنده رجبى، بنده اى است که مى تواند کارى کند که حکم خدا با حکم خود آن بنده متّحد شود.

ماه رجب، ماه یگانه شدن با خدا، ص: 13

محسن کشتکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">